Вибираючи акуми, завжди шукаєш найнижчу ціну та найвищу якість, але чудес не буває. Багато спілкувався з китайцями. Переважно ухиляються. Все в них A grade. Траплялися приємні випадки — відмовляли від покупки говноакумуляторів, пояснюючи, що й як.
32650, 32700 бувають від 5000Ah до 6500Ah, але переважно — 6000Ah. 6500Ah — це так звана Liitokala 7000Ah — після 3 років 5000Ah, але норм для малих ББЖ. Найдешевше, що можна купити — користовані 5000Ah. Часто на них наварюють наконечники M4. На слабких струмах без проблем 4300-4800Ah. Можна купити нові, як пощастить — залишаються після збірок і великих замовлень.
32140 15Ah. Зручні тим, що мають нікельовані кінці. Можна паяти і варити.
33140 15Ah EVE краще купляти відразу з наконечниками M6, що підвищує ціну.
40135 20Ah EVE. Ситуація, як із 33140. Алюмінієві контакти, до яких важко припаюватися, тому відразу замовляти з наконечниками M6 або нікелевими пластинами.
A grade. В ідеалі на таких акумуляторах мають бути характеристики — серійний номер із індивідуальною ємністю, опором і т. д. Наклейку легко підробити і китайці такі фокуси полюбляють, голограму важче. Також старі акумулятори перепаковують і полірують. Доводиться сподіватися на порядність))) Все інше не A grade, оскільки не проходять відповідні тести.
B grade. Більшість дешевих акумуляторів, які продаються на ринку. Їх нема сенсу утилізувати — краще використати в домашніх станціях. Саме завдяки B grade і C grade ринок наситився дешевим LFP. Задротити з ідеальним опором і вольтажем у дешевих акумуляторах нема сенсу. Проблеми, з якими стикався — нерівномірність заряду — доводилося підганяти індивідуально під час збірки та після. Також деякі сильно грілися при максимальних навантаженнях. Свої 2000 циклів відпрацюють, але потребують уваги. До речі, мучать мене ті цикли, а особливо в EVE, яка вказує навіть 5000-8000. Скидається на хитродупий маркетинг, бо багатоциклічні акумулятори бувають дешевші за малоциклічні. Ще ті рекомендації 20% на 80%... LiFePO4 може втрачати 1-2% ємності щороку. Все впирається в температури роботи й зберігання. Бажано не перевищувати +35 градусів та не заряджати нижче +10. +25 — ідеал.
EVE. Дуже популярний бренд. Із англомовних джерел — виробник автомобільних акумуляторів, який скидає на ринок те, що не пройшло тести для електромобілів. Так званий A grade, який продають китайці — брак. Я купив дорогі 100Ah і жаба душить — чи варто було переплачувати? До якості виготовлення не придерешся, вольтаж вирівнявся ідеально, працюють без зауважень. Треба взяти дешеві EVE та перевірити, що воно, бо в ютубах ниття спекулянтів, тотальний опір і як видушити 95% з батареї. З усіма втратами на з’єднаннях і кабелях, добре, як 90% отримаєте. Також EVE не ставить шпильки та не свердлить різьбу. Це роблять дистриб’ютори на власний розсуд.
No comments:
Post a Comment